Al comerç, tu i jo els mateixos drets. Lectura fácil

Todas las personas somos diferentes
cuando vamos a comprar.
A veces necesitamos más tiempo y atención.
Seamos pacientes y respetemos
las necesidades de cada cliente.
Pedro, Juana y Nuria
son jóvenes con discapacidad intelectual
que tratan de vivir de forma independiente.
Hoy hablan del comercio.

Este documento está en catalán.

 

Totes les persones som diferents
quan anem a comprar.
A vegades necessitem més temps i atenció.
Siguem pacients i respetuosos
amb les necessitats de cada client.
El Pere, la Joana i la Núria
són joves amb discapacitat intel·lectual
que miren de viure de manera independent.
Avui, parlen del comerç.

Ir arriba